Mijn Reiskennis Jeroen ‘t Hart versus internet

SAPPEMEER Internet heeft het fysieke reisbureau aardig wat wind uit de zeilen genomen. Volgens het CBS werd in 2018 bijna 60% van alle vakanties online geboekt en liep slechts 10% van de boekingen via een tussenpersoon. Toch gaat Midden-Groningse reisondernemer Jeroen ‘t Hart vol aan de wind.

,,Goed luisteren naar de klant, innoveren, verantwoordelijkheid te nemen en een goede reiservaring leveren. Dat is mijn toegevoegde waarde.”

De meeste vakantiegangers zitten dagenlang achter de laptop om de beste deal te vinden. Af en toe worden de cookies verwijderd om te checken of de prijs dan lager uitvalt. En dan nog blijft de vraag: is het hotel echt wel zo mooi als op het plaatje? Kun je er makkelijk komen? Het zijn dit soort twijfels en de vaak lange zoektochten waardoor consumenten toch liever bij een expert aankloppen. ,,En die zijn dan verrast over de prijs die ik voor een droomvakantie reken. Die ligt soms zelfs lager dan de internetaanbiedingen die ze hebben gevonden. Hoe dat kan? Ik ken de reiswereld en weet waar en hoe ik moet zoeken naar de beste aanbiedingen op basis van passend maatwerk", begint Jeroen ‘t Hart.

Klantenbinding

Jeroen ‘t Hart is niet de eerste de beste. Aangesloten bij Mijn Reiskennis met meerdere 'stenen' reisbureaus en de nodige online activiteiten, waaronder een eigen touroperator én een dedicated website voor marathonreizen, weet hij al sinds het prille begin van zijn carrière in 1990 de reizigers aan zich te binden.

,,Waar ik goed in ben, is het samenstellen van reizen op maat. Dat kan gaan om mensen die verschillende plekken willen bezoeken of grote families die meerdere kamers nodig hebben. Zaken die je niet eenvoudig via internet regelt. En ik kan veel eigen ervaringen met mijn klanten delen. Zowel ik als mijn collega’s zijn vak fanaten. We hebben veel reizen gemaakt. Op eigen titel of als studiereis. De toegevoegde waarde? Expertise en de garantie op een blijvende herinnering." Meer info via 06-20153244.